Ważne informacje dla klientów
10 kwietnia 2020 r. dniem wolnym od pracy w systemie TARGET2 oraz Euro Elixir
Szanowni Państwo,
informujemy, że tradycyjnie w wielu krajach 10 kwietnia 2020 r. (Wielki Piątek) będzie dniem wolnym, w związku z czym część przelewów zagranicznych trafi na rachunki odbiorców…
Rodzina na swoim - informacja dla kredytobiorców
Informujemy, że 31 marca br. weszły w życie zmiany ustawowe, które umożliwiają czasowe zawieszenie spłaty rat kredytów z programu Rodzina na swoim.
Okres zawieszenia spłaty rat kredytu nie jest…
Elektroniczna forma przekazywania dokumentów i dyspozycji
Szanowni Państwo, w trosce o zdrowie Państwa oraz naszych pracowników, dostosowujemy funkcjonowanie banku do ograniczeń wynikających z epidemii koronawirusa. Informujemy, że bank umożliwia obecnie…
Gwarancje de minimis – najczęstsze pytania i odpowiedzi o nowe zasady
Wprowadziliśmy zmiany trzech zasadniczych parametrów. Po pierwsze, podnieśliśmy maksymalną granicę…
Informacje dla kredytobiorców
W związku z sytuacją wywołaną pandemią COVID-19 klienci korzystający z kredytów udzielanych bezpośrednio przez BGK, mogą ubiegać się o zawieszenie spłaty kredytu na 3 miesiące. W przypadku kredytów…
Gwarancje de minimis z pakietu pomocowego - informacja dla firm
Mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa, które z powodu pandemii COVID-19 znalazły się w trudnej sytuacji, mogą już korzystać z gwarancji de minimis na korzystniejszych warunkach.
Gwarancje de…
Dodatkowy kontakt do dealerów BGK
Informujemy, że uruchomiliśmy dodatkową możliwość kontaktu z dealerami Departamentu Rynków Finansowych i Sprzedaży, upoważnionymi do zawierania transakcji skarbowych. W przypadku utrudnionego kontaktu…
Kredyt na innowacje technologiczne - zmiany dla firm
W związku z sytuacją wywołaną pandemią COVID-19 wprowadzamy istotne zmiany w Kredycie na innowacje technologiczne, które ułatwią innowacyjnym firmom ubieganie się o premię technologiczną.
Najważnie…
Wsparcie społecznego budownictwa czynszowego (SBC) – informacja dla kredytobiorców
W związku z sytuacją wywołaną pandemią COVID-19 przygotowujemy możliwość okresowego zawieszenia spłaty rat kapitałowych kredytów udzielonych w programie wsparcia społecznego budownictwa czynszowego,…
Zmiany w obsłudze klientów w regionach
Szanowni Państwo, informujemy, że w trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników, począwszy od 23.03.2020 r. biura Regionów zostaną tymczasowo zamknięte. Nasi doradcy są do Państwa dyspozycji pod…
Zmiany w obsłudze klientów oraz korespondencji
Szanowni Państwo, na bieżąco śledzimy informacje na temat zagrożenia koronawirusem, żeby jak najlepiej zadbać o bezpieczeństwo naszych klientów. Gwarantujemy ciągłość wykonywania operacji. W tym…
Obsługa bankowa bez wychodzenia z domu
Reklamacje można złożyć drogą elektroniczną lub telefonicznie.