Zmiany w obsłudze klientów w regionach
Szanowni Państwo, informujemy, że w trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników, począwszy od 23.03.2020 r. biura Regionów zostaną tymczasowo zamknięte. Nasi doradcy są do Państwa dyspozycji pod dotychczasowymi numerami telefonów i mejlami (https://www.bgk.pl/kontakt/placowki/).
Bezpośredni kontakt i wizyta w naszych biurach jest możliwa jedynie po wcześniejszym umówieniu spotkania.
Gwarantujemy ciągłość wykonywania zlecanych operacji.
W pierwszej kolejności zachęcamy Państwa do kontaktów drogą elektroniczną:
Korespondencja elektroniczna kierowana do centrali banku:
1)Korespondencję do banku mogą Państwo przekazać w formie elektronicznej poprzez platformę ePUAP (tutaj można sprawdzić, jak korzystać z platformy).
2)Alternatywnie, gdy nadanie korespondencji przez platformę ePUAP nie jest możliwe, prosimy o przesłanie jej na skrzynkę zkc@bgk.pl. Prosimy – jeśli to możliwe – o przesłanie wszystkich dokumentów dotyczących sprawy jednym mejlem.
Korespondencja elektroniczna kierowana do regionów:
1)Wnioski w sprawach obsługiwanych przez regiony mogą Państwo przesłać na adres mejlowy regionu (
) lub na adres doradcy, z którym kontaktowali się Państwo dotychczas.UWAGA!
W przypadku przesyłania mejlem korespondencji zawierającej dane wrażliwe, prosimy o zabezpieczenie jej hasłem. Pracownik banku, który jest adresatem mejla, powinien otrzymać hasło innym kanałem komunikacji, np. SMS-em.
2)W przypadku wniosków w sprawach, które mogą powodować skutki finansowe, takich jak np. umowy kredytowe, prosimy o kontakt z doradcą lub telefoniczny kontakt z regionem (
) w celu ustalenia kolejnych kroków.
Korespondencja tradycyjna:
W wyjątkowych sytuacjach, gdy kontakt drogą elektroniczną nie jest możliwy, mogą Państwo nadać korespondencję pocztą lub kurierem na adres Regionu.
W takiej sytuacji – ze względu na zasady bezpieczeństwa - dokumenty papierowe zostaną poddane kwarantannie na minimum 24 godziny, co może wydłużyć czas rozwiązania Państwa sprawy.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Państwa doradcą lub telefoniczny kontakt z obsługującym Państwa regionem.
Zastępcza obsługa kasowa
Placówki naszych pośredników kasowych ZOK (zastępcza obsługa kasowa) mogą w najbliższym czasie działać inaczej niż zwykle. Prosimy o sprawdzanie informacji o dostępności oraz godzinach pracy placówek na stronach internetowych poszczególnych pośredników: www.pekao.com.pl, www.pocztowy.pl, www.poczta-polska.pl, www.santander.pl.
W miarę możliwości prosimy także o ograniczenie korzystania z gotówki oraz wizyt w placówkach. Rekomendujemy rozliczenia w formie bezgotówkowej – przelewy zlecane w bankowości elektronicznej bgk24 oraz płatności kartami płatniczymi.