Szanowni Państwo, na bieżąco śledzimy informacje na temat zagrożenia koronawirusem, żeby jak najlepiej zadbać o bezpieczeństwo naszych klientów. Gwarantujemy ciągłość wykonywania operacji. W tym szczególnym okresie zachęcamy do pozostania w domach i kontakt z nami drogą elektroniczną lub telefoniczną.

 

Korespondencja z bankiem

Korespondencję do banku mogą Państwo przekazać w formie elektronicznej poprzez platformę ePUAP. Jeśli jest to niemożliwe, prosimy o przesłanie na skrzynkę zkc@bgk.pl.

W wyjątkowych sytuacjach korespondencję papierową, wszelkie dyspozycje papierowe, w tym również przelewy, mogą Państwo nadać pocztą lub kurierem. Zaznaczamy jednak, że przesyłki zostaną umieszczone w specjalnie przygotowanym pomieszczeniu i poddane 24-godzinnej kwarantannie.

 

Zastępcza obsługa kasowa 

Placówki naszych pośredników kasowych ZOK (zastępcza obsługa kasowa) mogą w najbliższym czasie działać inaczej niż zwykle.  Prosimy o sprawdzanie informacji o dostępności oraz godzinach pracy placówek na stronach internetowych poszczególnych pośredników: www.pekao.com.pl, www.pocztowy.pl, www.poczta-polska.pl, www.santander.pl.

W miarę możliwości prosimy także o ograniczenie korzystania z gotówki oraz wizyt w placówkach. Rekomendujemy rozliczenia w formie bezgotówkowej – przelewy zlecane w bankowości elektronicznej bgk24 oraz płatności kartami płatniczymi.