Zaktualizuj dane w Karcie Klienta BGK (KK) przez e-wniosek w bgk24
Szanowni Państwo,
w bankowości elektronicznej udostępniliśmy ,,e-wniosek o aktualizację danych w Karcie Klienta BGK”. Dzięki niemu można łatwo i szybko zaktualizować dane: adresowe (w tym adres do korespondencji), kontaktowe i identyfikacyjne firmy. Nie wymagamy wersji papierowej - wystarczy prawidłowo wypełnić i zautoryzować elektroniczny wniosek.
E-wniosek w bgk24 mogą autoryzować osoby, które są uprawnione do składania oświadczeń dotyczących praw i obowiązków majątkowych klienta. Jeśli zrobią to osoby nieuprawnione, odrzucimy wniosek.
Aby uzyskać dostęp do modułu „Wnioski”, Administrator bankowości elektronicznej w Państwa firmie powinien nadać użytkownikom uprawnienia do bgk24. Żeby dowiedzieć się jak to zrobić polecamy skorzystać z instrukcji: „Jak nadać uprawnienia do wniosków”. Instrukcja składania wniosku znajduje się w dokumencie: „Jak złożyć wniosek Karta Klienta BGK”.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z przedstawicielami naszego banku lub na infolinii pod numerami: 801 598 888 oraz 22 475 8888.
Zachęcamy do aktualizacji danych za pomocą e-wniosku.
Pozdrawiamy
Zespół BGK