Szanowni Państwo,

w systemie bgk24 udostępniliśmy nowe opcje. Teraz mogą Państwo składać elektroniczne wnioski o:

  • dodanie nowych Użytkowników bankowości elektronicznej,
  • wymianę tokena sprzętowego,
  • usunięcie Użytkownika,
  • aktualizację danych osobowych i innych danych identyfikacyjnych (ADO).

Wystarczy, że prawidłowo wypełnią Państwo elektroniczny wniosek i zautoryzują go. Dzięki temu możemy zrezygnować z wersji papierowej, którą dotychczas trzeba było złożyć w wybranej jednostce banku.

Co zrobić, aby uzyskać dostęp do modułu „Wnioski”?

Administrator w Państwa firmie powinien nadać niezbędne uprawnienia. Szczegółowy opis zasad, na jakich można składać wnioski, znajdą Państwo w:

Czy jakiś wniosek wymaga autoryzacji?

„Wniosek o dodanie nowych Użytkowników” (do bankowości elektronicznej), wymaga autoryzacji osób, które są uprawnione lub mają upoważnienie, aby udzielać dalszych pełnomocnictw.

Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z infolinią BGK: 801 598 888, 22 475 8888.

Pozdrawiamy

Zespół BGK