- O produkcie
Konsolidacja sald opiera się na automatycznych transferach środków w ramach ustalonej grupy rachunków. Przeksięgowanie środków między rachunkami podlegającymi konsolidacji, może być realizowane w ustalonych priorytetach, kwotach, okresach i wariantach. Dostępna jest także opcja automatycznego powrotu środków na wyjściowe rachunki.
- Korzyści
- poprawa efektywności wykorzystania środków finansowych w firmie/grupie przy minimalizacji zaangażowania w zarządzanie saldami pojedynczych rachunków,
- ograniczenie efektu rozproszenia środków – minimalizacja kosztów odsetkowych lub wyższy przychód odsetkowy ze skoncentrowania lokowanych nadwyżek,
- efektywniejsza kontrola i centralizacja przepływów środków zgromadzonych na wielu rachunkach.
- Warunki współpracy
W ramach konsolidacji rzeczywistej proponujemy następujące warianty konsolidacji:
- transfer na podstawie ustalanego harmonogramu – nawet wielokrotnie w ciągu dnia,
- transfer środków inicjowany powyżej/poniżej określonej kwoty,
- zerowanie sald wszystkich rachunków,
- zerowanie sald ujemnych lub dodatnich,
- opcjonalna dekonsolidacja pozwalająca na automatyczny powrót całej skonsolidowanej lub dowolnie określonej kwoty na rachunki źródłowe w następnym dniu roboczym.