- O usłudze
9.11.2016
Informujemy, że od 5 grudnia 2016 r., w związku ze zmianą serwera pocztowego, wyciągi elektroniczne będą wysyłane z adresu bgk-wyciagi@assecods.pl.
Działając w myśl poszanowania środowiska naturalnego, Bank Gospodarstwa Krajowego wdrożył bezpłatną usługę wyciągów elektronicznych dla klientów instytucjonalnych, której celem jest usprawnienie procedur związanych z obrotem dokumentami bankowymi, a tym samym zmniejszenie zużycia papieru.
Wyciągi w formie elektronicznej spełniają wymogi dla dowodu księgowego określone przepisami prawa (w tym przede wszystkim art. 21 ust. 1 ustawy o rachunkowości, z uwzględnieniem art. 21 ust. 1a tej ustawy), jak również dokumentu bankowego (art. 7 Prawa bankowego).
Jak uruchomić usługę?
Aby skorzystać z oferty wyciągów elektronicznych należy wypełnić Dyspozycję przekazywania wyciągów i złożyć ją w oddziale BGK. W dyspozycji należy wskazać:
- które rachunki mają być objęte usługą,
- podać adresy e-mail, na które będą przesyłane wyciągi oraz
- określić, kto będzie miał dostęp do serwisu internetowego https://repozytorium.bgk.pl.
Usługa zostanie uruchomiona w ciągu 2 dni od złożenia poprawnie wypełnionej i podpisanej dyspozycji.
- Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo:
- W celu ochrony informacji zawartych w wyciągach przesyłane mailem pliki będą zabezpieczone hasłem.
- Dostęp do serwisu https://repozytorium.bgk.pl będzie możliwy tylko za pomocą bezpiecznego połączenia.
Więcej informacji na temat bezpieczeństwa zawiera instrukcja użytkowania umieszczona pod koniec niniejszej strony.
W razie problemów technicznych związanych z usługą Wyciągi elektroniczne (między innymi zgłaszanie blokady konta) prosimy o kontakt pod numerami telefonu 22 59 65 888 lub na adres poczty mailowej: wot@bgk.pl.
- Pliki do pobrania
Dokumenty do pobrania
- pdfDyspozycja przekazywania wyciągówDokument w formacie pdfRozmiar: 327 K
- pdfRegulamin usługi Wyciągi elektroniczneDokument w formacie pdfRozmiar: 162 K
- pdfInstrukcja użytkownika Wyciągi elektroniczneDokument w formacie pdfRozmiar: 848 K
- pdf