A A A Wersja kontrastowa
Infolinia 801 598 888, 22 599 8888

Wyciągi elektroniczne

pdf
  • O usłudze

    9.11.2016

    Informujemy, że od 5 grudnia 2016 r., w związku ze zmianą serwera pocztowego, wyciągi elektroniczne będą wysyłane z adresu bgk-wyciagi@assecods.pl.

    Działając w myśl poszanowania środowiska naturalnego, Bank Gospodarstwa Krajowego wdrożył bezpłatną usługę wyciągów elektronicznych dla klientów instytucjonalnych, której celem jest usprawnienie procedur związanych z obrotem dokumentami bankowymi, a tym samym zmniejszenie zużycia papieru.

    Wyciągi w formie elektronicznej spełniają wymogi dla dowodu księgowego określone przepisami prawa (w tym przede wszystkim art. 21 ust. 1 ustawy o rachunkowości, z uwzględnieniem art. 21 ust. 1a tej ustawy), jak również dokumentu bankowego (art. 7 Prawa bankowego).

    Jak uruchomić usługę?

    Aby skorzystać z oferty wyciągów elektronicznych należy wypełnić Dyspozycję przekazywania wyciągów i złożyć ją w oddziale BGK. W dyspozycji należy wskazać:

    • które rachunki mają być objęte usługą,
    • podać adresy e-mail, na które będą przesyłane wyciągi oraz
    • określić, kto będzie miał dostęp do serwisu internetowego https://repozytorium.bgk.pl.

    Usługa zostanie uruchomiona w ciągu 2 dni od złożenia poprawnie wypełnionej i podpisanej dyspozycji.

  • Bezpieczeństwo
    Bezpieczeństwo:
    • W celu ochrony informacji zawartych w wyciągach przesyłane mailem pliki będą zabezpieczone hasłem.
    • Dostęp do serwisu https://repozytorium.bgk.pl będzie możliwy tylko za pomocą bezpiecznego połączenia.

    Więcej informacji na temat bezpieczeństwa zawiera instrukcja użytkowania umieszczona pod koniec niniejszej strony.

     

    W razie problemów technicznych związanych z usługą Wyciągi elektroniczne (między innymi zgłaszanie blokady konta) prosimy o kontakt pod numerami telefonu 22 59 65 888 lub na adres poczty mailowej: wot@bgk.pl.

     

     

     

  • Pliki do pobrania
    Dokumenty do pobrania