A A A Wersja kontrastowa
BGK Linia 801 598 888, 22 599 8888

Obsługa gotówkowa

pdf
  • Wpłaty i wypłaty otwarte

    Umożliwiamy realizację wpłat i wypłat gotówkowych otwartych w placówkach Banku Pekao S.A., Banku Pocztowego S.A. (w tym w urzędach pocztowych) oraz Banku Zachodniego WBK S.A. dostępnych na terenie całego kraju.

    Funkcjonalność umożliwia realizację operacji gotówkowych zarówno w walucie PLN (Bank Pekao S.A., Bank Pocztowy S.A., Bank Zachodni WBK S.A.) jak też w walutach obcych: EUR, USD, CHF, GBP (Bank Pekao S.A.).

    Korzyści

    • kompleksowa obsługa operacji gotówkowych na terenie całego kraju w placówkach pośredników kasowych,
    • możliwość wyboru dogodnej lokalizacji,
    • wygodna forma składania dyspozycji wypłat gotówkowych w systemie bankowości elektronicznej.

    Warunki współpracy

    Funkcjonalność dostępna dla klientów posiadających przynajmniej jeden rachunek w BGK oraz dostęp do bankowości elektronicznej.

    Aby aktywować usługę wystarczy
      • wypełnić formularz aktywacji dostępny poniżej w plikach do pobrania lub w oddziałach BGK,
      • zapoznać się z Regulaminem zastępczej obsługi kasowej w BGK, dostępnym na stronie internetowej BGK,
      • złożyć wypełniony formularz aktywacji w oddziale BGK.

      Aktywacja funkcjonalności następuje z chwilą przekazania pisemnego potwierdzenia udostępnienia funkcjonalności przez BGK.

      Przed wypełnieniem dyspozycji ZOK należy zapoznać się z Regulaminem i Instrukcją użytkową systemu bankowości elektronicznej w części dotyczącej wypłat gotówkowych w placówkach pośrednika kasowego.

      Dokumenty do pobrania

      Wykaz placówek Pośredników kasowych (zestawienia mają charakter poglądowy, dostępność każdej placówki można potwierdzić bezpośrednio u Pośrednika kasowego, w szczególności na stronie internetowej Pośrednika kasowego)
        Regulamin, Dyspozycja ZOK obowiązujące od 1.03.2018 r.
      • Wpłaty i wypłaty zamknięte

        W celu zapewnienia kompleksowej obsługi gotówkowej na terenie całego kraju oferujemy możliwość realizowania:

        • wpłat i wypłat gotówkowych zamkniętych w siedzibie własnej klienta (zapewniając transport gotówki) oraz
        • wpłat zamkniętych w urzędach pocztowych.

        Korzyści

        • wygoda – dostawa i odbiór środków bezpośrednio z siedziby własnej klienta, możliwość realizacji usługi na podstawie harmonogramu (określającego dzień i godzinę) lub jednostkowych zleceń składanych za pomocą bankowości elektronicznej,
        • bezpieczeństwo – ograniczenie ryzyka wynikającego z przechowywania gotówki, a w przypadku operacji zamkniętych realizowanych w siedzibie własnej - brak ryzyka po stronie klienta związanego z transportem gotówki,
        • efektywność kosztowa - opłaty naliczane jedynie za faktycznie realizowane dyspozycje, ograniczenie kosztów przechowywania pieniędzy, preferencyjne stawki za transport i przeliczenie gotówki.

        Warunki współpracy

        • usługa dostępna dla wszystkich klientów instytucjonalnych posiadających przynajmniej jeden rachunek w BGK oraz dostęp do bankowości elektronicznej,
        • elastyczne dostosowanie terminów i miejsca realizacji transakcji gotówkowych, a także wybór najkorzystniejszej formy obsługi dostosowanej do potrzeb i specyfiki prowadzonej działalności.
        Aby aktywować usługe wystarczy
        • wypełnić formularz aktywacji dostępny poniżej w plikach do pobrania lub w oddziałach BGK,
        • zapoznać się z Regulaminem zastępczej obsługi kasowej w BGK, dostępnym na stronie internetowej BGK,
        • złożyć wypełniony formularz aktywacji w oddziale BGK. 


        Aktywacja funkcjonalności następuje z chwilą przekazania pisemnego potwierdzenia udostępnienia funkcjonalności przez BGK.

        Dokumenty do pobrania