Pod numerem telefonu (22) 515 30 57 czynnym przez 24 godziny 7 dni w tygodniu Użytkownik karty ma możliwość:
- aktywacji karty
- zastrzeżenia karty (zgubionej, skradzionej lub w przypadku stwierdzenia użycia karty przez osobę nieuprawnioną)
- uzyskania informacji o transakcjach rozliczonych w ciągu ostatnich 30 dni,
- uzyskania wyjaśnień problemów związanych z dokonaniem transakcji (odmowy autoryzacji).
Warunkiem koniecznym do aktywacji karty lub uzyskania informacji jest podanie przez Użytkownika karty następujących danych:
- numer karty,
- imię i nazwisko, tak jak wytłoczone na karcie,
- data urodzenia,
- nazwisko panieńskie matki,
- nr PESEL lub w przypadku nierezydentów numer paszportu (pod warunkiem, że został podany przez Bank w zmówieniu karty)
W przypadku niepoprawnej odpowiedzi na jedno z pytań operatora karta nie zostanie aktywowana.
Powyższe dane służą możliwości identyfikacji przez operatora tożsamości Użytkownika karty.
W przypadku potrzeby zastrzeżenia karty Użytkownik karty (lub zgłaszający członek jego najbliższej rodziny tj. małżonek, rodzice, dzieci) zobowiązany jest podać co najmniej imię i nazwisko, datę urodzenia, nazwisko panieńskie matki. Telefoniczne zastrzeżenie karty należy potwierdzić pisemnie w Oddziale prowadzącym rachunek w terminie 7 dni od daty zgłoszenia zastrzeżenia.