Powrót

Zastępcza obsługa kasowa (ZOK) - operacje gotówkowe otwarte

Dla kogo?
Małe i średnie przedsiębiorstwa, duże przedsiębiorstwa, instytucje publiczne, samorządy
Na co?
Zarządzanie środkami pieniężnymi

Umożliwiamy realizację wpłat i wypłat gotówkowych otwartych w placówkach Banku Pekao S.A., Banku Pocztowego S.A. (w tym w urzędach pocztowych) oraz Santander Bank Polska S.A. dostępnych na terenie całego kraju.

Funkcjonalność umożliwia realizację operacji gotówkowych zarówno w walucie PLN (Bank Pekao S.A., Bank Pocztowy S.A., Santander Bank Polska S.A.) jak też w walutach obcych: EUR, USD, CHF, GBP (Bank Pekao S.A.).

  • kompleksowa obsługa operacji gotówkowych na terenie całego kraju w placówkach pośredników kasowych,
  • możliwość wyboru dogodnej lokalizacji,
  • wygodna forma składania dyspozycji wypłat gotówkowych w systemie bankowości elektronicznej.

Funkcjonalność dostępna dla klientów posiadających przynajmniej jeden rachunek w BGK oraz dostęp do bankowości elektronicznej.

Aby aktywować usługę wystarczy
    • wypełnić formularz aktywacji dostępny w Regionach BGK
    • zapoznać się z Regulaminem zastępczej obsługi kasowej w BGK, dostępnym na stronie internetowej BGK,
    • złożyć wypełniony formularz aktywacji w Regionie BGK

    Aktywacja funkcjonalności następuje z chwilą przekazania pisemnego potwierdzenia udostępnienia funkcjonalności przez BGK.

    Przed wypełnieniem dyspozycji ZOK należy zapoznać się z Regulaminem i Instrukcją użytkową systemu bankowości elektronicznej w części dotyczącej wypłat gotówkowych w placówkach pośrednika kasowego.

    Zasady awizowania wypłat gotówkowych w placówkach Pośredników kasowych zastępczej obsługi kasowej (ZOK)

    Bank Pekao S.A.
    Informację o kwocie wypłaty gotówkowej, która musi być wcześniej awizowana, należy uzyskać bezpośrednio w placówce, w której będzie realizowana wypłata.  Limity oraz terminy awizacji wypłat mogą się różnić w poszczególnych placówkach Pośrednika.

    Santander Bank Polska S.A.
    Wypłaty gotówkowe, które przekraczają kwotę 15 000,00 PLN muszą zostać zgłoszone w placówce, w której będzie realizowana wypłata na dwa dni robocze przed planowaną wypłatą.

    Bank Pocztowy S.A. (w tym Urzędy Pocztowe Poczty Polskiej S.A.)
    W przypadku wypłat powyżej wartości 5 000,00 PLN BGK rekomenduje wcześniejszy kontakt z placówką, aby potwierdzić możliwość realizacji wypłaty.  Wypłaty gotówkowe realizowane są w miarę dostępności środków w placówce Pośrednika kasowego. W przypadku odmowy wypłaty z powodu braku wystarczających środków, klient może zamówić środki na wypłatę w danej placówce lub udać się do innej, dowolnie wybranej placówki Pośrednika kasowego.

    Aktualny wykaz placówek Pośredników kasowych jest dostępny na stronach internetowych poszczególnych Pośredników: www.pekao.com.pl, www.pocztowy.pl, www.poczta-polska.pl, www.santander.pl.

     

    UWAGA!  

    Placówki naszych Pośredników kasowych mogą w najbliższym czasie działać inaczej niż zwykle. Prosimy o sprawdzanie informacji o dostępności oraz godzinach pracy placówek na stronach internetowych poszczególnych Pośredników: www.pekao.com.pl, www.pocztowy.pl, www.poczta-polska.pl, www.santander.pl

    W miarę możliwości prosimy także o ograniczenie korzystania z gotówki oraz wizyt w placówkach. Rekomendujemy rozliczenia w formie bezgotówkowej – przelewy zlecane w bankowości elektronicznej bgk24 oraz płatności kartami płatniczymi.

      Skontaktuj się!

      Kontakt

      Jesteś zainteresowany ofertą obsługi gotówkowej? Skontaktuj się z Centralą BGK lub znajdź najbliższy Region BGK.

      Bankowość online

      bgk24

      Informacje dotyczące bankowości elektronicznej bgk24