Kontakt

Zapoznaj się z niezbędnymi informacjami dotyczącymi bezpośredniego kontaktu z pracownikami banku, zarówno w warszawskiej centrali, jak i w szesnastu Regionach BGK oraz w czterech przedstawicielstwach zagranicznych: we Frankfurcie nad Menem, Londynie, Brukseli i Amsterdamie. Dowiesz się tutaj jak zastrzec kartę, czy złożyć reklamację.

W dziale Dla mediów zebraliśmy wszystkie przydatne informacje dla dziennikarzy specjalizujących się w tematyce finansowo-gospodarczej.

Centrala

Dane teleadresowe, numery telefonów kontaktowych oraz godziny funkcjonowania BGK.

Regiony

Przedstawiciele naszego banku są obecni w szesnastu województwach, w których służą doradztwem i wsparciem dla lokalnego biznesu.

Przedstawicielstwa zagraniczne

Wspieramy rozwój polskich przedsiębiorstw. Staramy się być jak najbliżej nich, także w polityczno-finansowych centrach naszego kontynentu: Londynie, Frankfurcie nad Menem, Brukseli i Amsterdamie.

Dla mediów

Bieżące informacje o naszym banku, działaniach pomocowych oraz wsparciu dla polskiej gospodarki: komunikaty prasowe, informacje z regionów, multimedia, dane statystyczne i informacje o pakiecie pomocowym.

Reklamacje

Jeśli chcesz złożyć reklamację – zapoznaj się z naszą procedurą reklamacyjną i wypełnij elektroniczny formularz reklamacyjny.

Formularz kontaktowy

Jeśli chcesz się z nami skontaktować – zadzwoń lub wypełnij formularz kontaktowy, który znajdziesz w tej zakładce.

Zastrzeż kartę

Zastrzeż kartę w przypadku jej utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia przez osoby trzecie.