
BIP

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Klienci Banku są przyjmowani w jednostkach organizacyjnych Banku. Załatwianie spraw klientów, w zależności od rodzaju sprawy, odbywa się zgodnie z procedurami obowiązującymi w Banku. Spis jednostek (z podaniem adresów korespondencyjnych, numerów telefonów i adresów e-mail) przedstawiony został w części „Organizacja”.
Skargi i wnioski klientów są rozpatrywane na zasadach określonych wewnętrznymi przepisami Banku.
Wnioski, reklamacje i skargi.
Wytworzone przez: | Michał Motoczyński | 06.04.2009 |
---|---|---|
Zatwierdzone przez: | Artur Pustelnik | 06.04.2009 |
Wprowadzone przez: | Honorata Harasim-Zielińska | 06.04.2009 |
Historia zmian
Zmiana dnia: 17.03.2021 |
Zmiana dnia: 17.03.2021 |
Zmiana dnia: 17.03.2021 |
Zmiana dnia: 27.10.2020 |
Zmiana dnia: 04.01.2011 |
Zmiana dnia: 21.12.2010 |
Zmiana dnia: 17.12.2010 |