Komunikaty bgk24

Komunikaty bgk24
05.03.2021 

Szanowni Państwo,
rozpoczynamy proces wymiany tokenów sprzętowych, których data ważności upływa 7 kwietnia br. Datę ważności tokena mogą Państwo sprawdzić w systemie bgk24 w Ustawieniach (ikona koła zębatego) ->zakładka Lista urządzeń autoryzacyjnych.
Nie będą Państwo musieli składać wniosków o wznowienie tokenów. Za wymienione tokeny pobierzemy opłaty, zgodnie z TOiP lub obowiązującą umową. Ich wysyłkę zrealizujemy bezpłatnie, przesyłką kurierską na adres siedziby firmy. Prosimy o zweryfikowanie aktualnych użytkowników z Państwa firmy i ich ewentualną aktualizację. 
Nowe tokeny będą działały w bgk24 już od kwietnia br. i po tym terminie nie będzie już można korzystać z obecnych urządzeń.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Państwa doradcą lub z pracownikami infolinii BGK, którzy są do Państwa dyspozycji pod numerami: 801 598 888 lub 22 475 8888 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 17:30.  
 

01.03.2021 

Szanowni Państwo,
informujemy, że opublikowana została nowa wersja 
Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24 (PDF, 15,1 MB).

11.02.2021 

Upraszczamy proces logowania do bgk24

Szanowni Państwo,

od 13.02.2021 r. umożliwimy szybkie, proste w obsłudze i bezpieczne logowanie za pomocą loginu i hasła. Wystarczy, że dodadzą Państwo komputer/ przeglądarkę do grupy urządzeń zaufanych.

Jak to zrobić? Podczas logowania pojawi się dodatkowy ekran, dzięki któremu będzie można zadecydować czy dodać urządzenie zaufane.

Urządzenie zaufane będzie ważne przez 90 dni od momentu jego dodania. Po upływie tego czasu, jak również w przypadku zmiany parametrów urządzenia zaufanego (np. zmiana oprogramowania, wyczyszczenie pamięci podręcznej – ciasteczek), konieczna będzie ponowna rejestracja urządzenia.

Szczegółowy opis funkcjonalności znajduje się tutaj:

9.02.2021

Szanowni Państwo,

od 10 lutego 2021 r. wycofujemy do odwołania oferowanie lokat terminowych Standard o stałym i zmiennym oprocentowaniu, dla przedsiębiorców i innych klientów instytucjonalnych. W ofercie banku pozostają lokaty negocjowane rynku pieniężnego, dostępne od kwoty 100 tys. PLN.

3.02.2021

Szanowni Państwo,
informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24 (PDF, 15,5 MB)

27.11.2020

Szanowni Państwo,

upraszczamy procedury związane ze składaniem dyspozycji oraz przekazywaniem dokumentów w formie elektronicznej. Od teraz mają Państwo możliwość składania określonych dyspozycji w systemie bankowości elektronicznej bgk24bez konieczności wizyty w bankuDyspozycje autoryzowane w module komunikacji bgk24 nie wymagają podpisu i przesyłania oryginałów dokumentów do banku.

Na stronie banku opublikowane zostały Zasady składania, za pomocą modułu komunikacji bgk24, Dyspozycji stanowiących oświadczenia woli Posiadacza rachunku związane z dokonywaniem czynności bankowych.

Wyżej wymienione  zasady określają:

  1. które Dyspozycje można składać za pomocą bgk24
  2. kto i w jaki sposób może autoryzować dany rodzaj Dyspozycji
  3. w jaki sposób należy składać Dyspozycje

W przypadku pytań lub wątpliwości pracownicy Infolinii BGK są do Państwa dyspozycji pod numerami: 801 598 888 oraz 22 475 8888 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 17:30.

24.11.2020

Szanowni Państwo,

informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24 (PDF, 15,5 MB)

03.11.2020

Szanowni Państwo,

informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24 (PDF, 14,5 MB)

30.10.2020

Zastępcza obsługa kasowa

Przypominamy, że w związku z sytuacją epidemiologiczną, placówki naszych pośredników kasowych ZOK (zastępcza obsługa kasowa), mogą działać inaczej niż zwykle lub być czasowo zamknięte.

Prosimy o sprawdzenie informacji o dostępności oraz godzinach pracy placówek na stronach internetowych poszczególnych pośredników: www.pekao.com.pl, www.pocztowy.pl, www.poczta-polska.pl, www.santander.pl. Zachęcamy też do ograniczenia wizyt w placówkach oraz rozliczania w formie bezgotówkowej, korzystając z bankowości elektronicznej lub płatności kartami płatniczymi.

21.08.2020

Szanowni Państwo,

informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24 (PDF, 14,3 MB) 

20.03.2020

Zmiany w obsłudze klientów w regionach

Szanowni Państwo,

informujemy, że w trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników, począwszy od 23.03.2020 r. biura regionów zostaną tymczasowo zamknięte.  W tym szczególnym okresie zachęcamy Państwa do pozostania w domach i kontaktu z nami drogą elektroniczną lub telefoniczną. Nasi doradcy są dla Państwa dostępni pod dotychczasowymi numerami telefonów i adresami mejlowymi. Gwarantujemy ciągłość wykonywania operacji. Zapraszamy także do kontaktu przez infolinię 801 598 888, +48 22 475 8888, czynną od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 17:30. 
Więcej informacji znajdą Państwo w komunikatach na www.bgk.pl

16.03.2020

Szanowni Państwo,

wdrożyliśmy rozwiązanie, które usunęło problemy z logowaniem do bankowości elektronicznej przy użyciu tokena sprzętowego. Obecnie logowanie powinno przebiegać bez problemów. Po zalogowaniu do systemu należy zsynchronizować token zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie banku (Synchronizacja tokena z poziomu panelu ustawień (PDF, 242 KB))
W przypadku wystąpienia trudności prosimy o kontakt z infolinią na numer 801 598 888 lub 22 475 8888.

16.03.2020 r.

Szanowni Państwo,

niektórzy z Państwa mogą mieć trudności z zalogowaniem się do bankowości elektronicznej przy użyciu tokena sprzętowego. Zidentyfikowaliśmy już przyczynę problemu i intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem. Powinno się ono pojawić w ciągu kilku godzin. O zmianach będziemy Państwa informować na bieżąco w komunikatach na stronie www.bgk.pl.

19.11.2019 r.

Szanowni Państwo,

informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24 (PDF 43 KB).

10.01.2019 r.

Szanowni Państwo,

informujemy, że od 01-02-2019 r. system bankowości elektronicznej bgk24 przestanie obsługiwać protokoły szyfrowania TLS 1.0 oraz TLS 1.1, które były używane przez starsze wersje przeglądarek internetowych. Do prawidłowego działania bgk24 niezbędne będzie korzystanie z aktualnych wersji przeglądarek internetowych, które wspierają protokół szyfrowania TLS 1.2. 

Zachęcamy do zapoznania z zasadami bezpiecznego korzystania z systemów BGK.
 

Informujemy, że od 20 grudnia 2018 r. wchodzą w życie zmiany w Regulaminie świadczenia usług bankowości elektronicznej dla przedsiębiorców i innych klientów instytucjonalnych w Banku Gospodarstwa Krajowego, dotyczące usunięcia  postanowień związanych z wycofywanym z użytkowania systemem bgk@24biznes, ujednolicenia trybów zmiany Regulaminu i Taryfy opłat i prowizji oraz rozpatrywania reklamacji zgodnie z postanowieniami regulaminów rachunków bankowych.
W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z wprowadzanymi zmianami pracownicy BGK Linii oraz Regionów BGK są do Państwa dyspozycji.

bgk24

Logowanie do systemu bankowości elektronicznej

Zmiany w logowaniu do bgk24

Dowiedz się więcej

Wersja demo systemu bgk24

Komunikaty bgk24

Split Payment

Dowiedz się więcej

Mikrorachunki podatkowe

Dowiedz się więcej