Komunikaty bgk24

03.11.2020

Szanowni Państwo,

informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24

30.10.2020

Zastępcza obsługa kasowa

Przypominamy, że w związku z sytuacją epidemiologiczną, placówki naszych pośredników kasowych ZOK (zastępcza obsługa kasowa), mogą działać inaczej niż zwykle lub być czasowo zamknięte.

Prosimy o sprawdzenie informacji o dostępności oraz godzinach pracy placówek na stronach internetowych poszczególnych pośredników: www.pekao.com.pl, www.pocztowy.pl, www.poczta-polska.pl, www.santander.pl. Zachęcamy też do ograniczenia wizyt w placówkach oraz rozliczania w formie bezgotówkowej, korzystając z bankowości elektronicznej lub płatności kartami płatniczymi.

21.08.2020

Szanowni Państwo,

informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24

20.03.2020

Zmiany w obsłudze klientów w regionach

Szanowni Państwo,

informujemy, że w trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników, począwszy od 23.03.2020 r. biura regionów zostaną tymczasowo zamknięte. 

W tym szczególnym okresie zachęcamy Państwa do pozostania w domach i kontaktu z nami drogą elektroniczną lub telefoniczną. Nasi doradcy są dla Państwa dostępni pod dotychczasowymi numerami telefonów i adresami mejlowymi. 

Gwarantujemy ciągłość wykonywania operacji.

Zapraszamy także do kontaktu przez infolinię 801 598 888, +48 22 475 8888, 
czynną od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 17:30. 

Więcej informacji znajdą Państwo w komunikatach na www.bgk.pl

16.03.2020

Szanowni Państwo,

wdrożyliśmy rozwiązanie, które usunęło problemy z logowaniem do bankowości elektronicznej przy użyciu tokena sprzętowego. Obecnie logowanie powinno przebiegać bez problemów. Po zalogowaniu do systemu należy zsynchronizować token zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie banku (Synchronizacja tokena z poziomu panelu ustawień): https://www.bgk.pl/files/public/uploads/graphics/bgk24_Synchronizacja_tokena_sprzetowego.pdf 

 

W przypadku wystąpienia trudności prosimy o kontakt z infolinią na numer 801 598 888 lub 22 475 8888.

16.03.2020 r.

Szanowni Państwo,

niektórzy z Państwa mogą mieć trudności z zalogowaniem się do bankowości elektronicznej przy użyciu tokena sprzętowego. Zidentyfikowaliśmy już przyczynę problemu i intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem. Powinno się ono pojawić w ciągu kilku godzin. O zmianach będziemy Państwa informować na bieżąco w komunikatach na stronie www.bgk.pl.

19.11.2019 r.

Szanowni Państwo,

informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24.

10.01.2019 r.

Szanowni Państwo,

informujemy, że od 01-02-2019 r. system bankowości elektronicznej bgk24 przestanie obsługiwać protokoły szyfrowania TLS 1.0 oraz TLS 1.1, które były używane przez starsze wersje przeglądarek internetowych. Do prawidłowego działania bgk24 niezbędne będzie korzystanie z aktualnych wersji przeglądarek internetowych, które wspierają protokół szyfrowania TLS 1.2. 

Zachęcamy do zapoznania z zasadami bezpiecznego korzystania z systemów BGK.

 

Informujemy, że od 20 grudnia 2018 r. wchodzą w życie zmiany w Regulaminie świadczenia usług bankowości elektronicznej dla przedsiębiorców i innych klientów instytucjonalnych w Banku Gospodarstwa Krajowego, dotyczące usunięcia  postanowień związanych z wycofywanym z użytkowania systemem BGK@24BIZNES, ujednolicenia trybów zmiany Regulaminu i Taryfy opłat i prowizji oraz rozpatrywania reklamacji zgodnie z postanowieniami regulaminów rachunków bankowych.

W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z wprowadzanymi zmianami pracownicy BGK Linii oraz Regionów BGK są do Państwa dyspozycji.

bgk24

Logowanie do systemu bankowości elektronicznej

Zmiany w logowaniu do bgk24

Wersja demo systemu bgk24

Komunikaty bgk24

Mikrorachunki podatkowe