Komunikaty bgk24

27.11.2020

Szanowni Państwo,

upraszczamy procedury związane ze składaniem dyspozycji oraz przekazywaniem dokumentów w formie elektronicznej. Od teraz mają Państwo możliwość składania określonych dyspozycji w systemie bankowości elektronicznej bgk24bez konieczności wizyty w banku.

Dyspozycje autoryzowane w module komunikacji bgk24 nie wymagają podpisu i przesyłania oryginałów dokumentów do banku.

Na stronie https://www.bgk.pl/bankowosc-i-serwisy/bgk24/ opublikowane zostały Zasady składania, za pomocą modułu komunikacji bgk24, Dyspozycji stanowiących oświadczenia woli Posiadacza rachunku związane z dokonywaniem czynności bankowych.

Wyżej wymienione  zasady określają:

  1. które Dyspozycje można składać za pomocą bgk24
  2. kto i w jaki sposób może autoryzować dany rodzaj Dyspozycji
  3. w jaki sposób należy składać Dyspozycje

W przypadku pytań lub wątpliwości pracownicy Infolinii BGK są do Państwa dyspozycji pod numerami: 801 598 888 oraz 22 475 8888 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 17:30.

24.11.2020

Szanowni Państwo,

informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24

03.11.2020

Szanowni Państwo,

informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24

30.10.2020

Zastępcza obsługa kasowa

Przypominamy, że w związku z sytuacją epidemiologiczną, placówki naszych pośredników kasowych ZOK (zastępcza obsługa kasowa), mogą działać inaczej niż zwykle lub być czasowo zamknięte.

Prosimy o sprawdzenie informacji o dostępności oraz godzinach pracy placówek na stronach internetowych poszczególnych pośredników: www.pekao.com.pl, www.pocztowy.pl, www.poczta-polska.pl, www.santander.pl. Zachęcamy też do ograniczenia wizyt w placówkach oraz rozliczania w formie bezgotówkowej, korzystając z bankowości elektronicznej lub płatności kartami płatniczymi.

21.08.2020

Szanowni Państwo,

informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24

20.03.2020

Zmiany w obsłudze klientów w regionach

Szanowni Państwo,

informujemy, że w trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników, począwszy od 23.03.2020 r. biura regionów zostaną tymczasowo zamknięte. 

W tym szczególnym okresie zachęcamy Państwa do pozostania w domach i kontaktu z nami drogą elektroniczną lub telefoniczną. Nasi doradcy są dla Państwa dostępni pod dotychczasowymi numerami telefonów i adresami mejlowymi. 

Gwarantujemy ciągłość wykonywania operacji.

Zapraszamy także do kontaktu przez infolinię 801 598 888, +48 22 475 8888, 
czynną od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 17:30. 

Więcej informacji znajdą Państwo w komunikatach na www.bgk.pl

16.03.2020

Szanowni Państwo,

wdrożyliśmy rozwiązanie, które usunęło problemy z logowaniem do bankowości elektronicznej przy użyciu tokena sprzętowego. Obecnie logowanie powinno przebiegać bez problemów. Po zalogowaniu do systemu należy zsynchronizować token zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie banku (Synchronizacja tokena z poziomu panelu ustawień): https://www.bgk.pl/files/public/uploads/graphics/bgk24_Synchronizacja_tokena_sprzetowego.pdf 

 

W przypadku wystąpienia trudności prosimy o kontakt z infolinią na numer 801 598 888 lub 22 475 8888.

16.03.2020 r.

Szanowni Państwo,

niektórzy z Państwa mogą mieć trudności z zalogowaniem się do bankowości elektronicznej przy użyciu tokena sprzętowego. Zidentyfikowaliśmy już przyczynę problemu i intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem. Powinno się ono pojawić w ciągu kilku godzin. O zmianach będziemy Państwa informować na bieżąco w komunikatach na stronie www.bgk.pl.

19.11.2019 r.

Szanowni Państwo,

informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24.

10.01.2019 r.

Szanowni Państwo,

informujemy, że od 01-02-2019 r. system bankowości elektronicznej bgk24 przestanie obsługiwać protokoły szyfrowania TLS 1.0 oraz TLS 1.1, które były używane przez starsze wersje przeglądarek internetowych. Do prawidłowego działania bgk24 niezbędne będzie korzystanie z aktualnych wersji przeglądarek internetowych, które wspierają protokół szyfrowania TLS 1.2. 

Zachęcamy do zapoznania z zasadami bezpiecznego korzystania z systemów BGK.

 

Informujemy, że od 20 grudnia 2018 r. wchodzą w życie zmiany w Regulaminie świadczenia usług bankowości elektronicznej dla przedsiębiorców i innych klientów instytucjonalnych w Banku Gospodarstwa Krajowego, dotyczące usunięcia  postanowień związanych z wycofywanym z użytkowania systemem BGK@24BIZNES, ujednolicenia trybów zmiany Regulaminu i Taryfy opłat i prowizji oraz rozpatrywania reklamacji zgodnie z postanowieniami regulaminów rachunków bankowych.

W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z wprowadzanymi zmianami pracownicy BGK Linii oraz Regionów BGK są do Państwa dyspozycji.

bgk24

Logowanie do systemu bankowości elektronicznej

Zmiany w logowaniu do bgk24

Wersja demo systemu bgk24

Komunikaty bgk24

Mikrorachunki podatkowe