Instrukcje

Logowanie i urządzenia do autoryzacji
Tutaj dowiesz się wszystkiego na temat metod oraz urządzeń do autoryzacji wykorzystywanych w procesie logowania do systemu.
Rachunki
Tutaj dowiesz się m.in. jak wyglądają szczegóły rachunku, jak sprawdzić historię operacji na rachunkach, jak pobierać wyciągi, jak ustawić adres e-mail dla wyciągów lub jak wykonać eksport danych z systemu.
Płatności
Tutaj dowiesz się jak wykonywać m. in. płatności krajowe (w tym do US), zagraniczne, jak zakładać zlecenia stałe, importować przelewy, tworzyć paczki i zlecenia masowe, sprawdzić statusy na liście zleceń oraz jak wykonać analizę salda aby dowiedzieć się czy posiadasz dostępne środki na realizację przelewów.
Lista zleceń
Płatności krajowe i zagraniczne
Paczki zleceń i zlecenia masowe
Import zleceń
Pozostałe
Autoryzacja transakcji
Tutaj dowiesz się w jaki sposób autoryzować różnego rodzaju dyspozycje za pomocą urządzeń do autoryzacji (tokena sprzętowego, tokena mobilnego, certyfikatu podpisu kwalifikowanego). Zapoznasz się również z zasadami tworzenia schematów akceptacji.
Wnioski
Tutaj poznasz zasady składania dyspozycji stanowiących oświadczenia woli Posiadacza rachunku związane z dokonywaniem czynności bankowych.
Moduł komunikacji
Tutaj dowiesz się jak wysyłać wiadomości do banku.
Produkty
Tutaj zapoznasz się z funkcjonalnościami takimi jak karty, lokaty, produkty skarbowe czy obsługa gotówkowa.
Ustawienia
Tutaj znajdziesz informacje, jak dostosować niektóre ustawienia systemu do swoich potrzeb np. ile rekordów wyświetlić na stronie, ustawisz obrazek bezpieczeństwa i identyfikator własny, zapiszesz Indywidualny Rachunek Podatkowy lub dowiesz się, jak przełączyć się pomiędzy firmami.
Zasady bezpieczeństwa
Zapoznaj się z zasadami bezpieczeństwa dotyczącymi korzystania z systemu bankowości elektronicznej.
Kontakt
Zablokowałeś dostęp do systemu bgk24? Masz problem z tokenem? Nie otrzymałeś hasła startowego do pierwszego logowania?
Zadzwoń na infolinię: 801 598 888 / 22 475 88 88 lub skontaktuj się ze swoim opiekunem.