A A A Wersja kontrastowa
Infolinia 801 598 888, 22 599 8888

Godziny pracy banku i realizacji zleceń w okresie świątecznym i 31 grudnia br.

pdf

Szanowni Państwo,

24 grudnia 2018 r. placówki Banku Gospodarstwa Krajowego będą nieczynne.
Zlecenia, które złożycie Państwo w Wigilię  i 31 grudnia br. w bankowości elektronicznej, będziemy realizować z datą waluty z tego dnia z wykorzystaniem systemów:  

  • SORBNET - na bieżąco do godziny 14:30,
  • ELIXIR - w dwóch  sesjach: wychodzące do godz.: 11:50; przychodzące do godz.: 14:30,
  • SWIFT (polecenia wypłaty za granicę) - dla płatności w złotówkach do godz.: 11:00 
                                                              dla płatności w walutach obcych do godz. 12:00.

Zlecenia złożone po ww. godzinach w dniu:

  • 24.12.2018 r. zrealizujemy 27.12.2018 r.,

  • 31.12.2018 r. zrealizujemy 2.01.2019 r.

Do końca roku spodziewamy się zwiększonej transakcyjności - w związku z tym zachęcamy Państwa do wcześniejszego składania zleceń płatniczych z przyszłą datą realizacji. 

W Wigilię i 31 grudnia br. nasza Infolinia będzie dla Państwa dostępna w godzinach 7:30 - 15:00.
Serwis bankowości elektronicznej bgk24 będzie niedostępny od godz. 19:00 w dniu 31 grudnia 2018 r. do godz. 6:00 w dniu 2 stycznia 2019 r. 

W przypadku dodatkowych pytań pracownicy Infolinii oraz Regionów BGK są do Państwa dyspozycji.

Życzymy Państwu radości i spokoju w Święta Bożego Narodzenia oraz wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Niech 2019 rok będzie pod każdym względem lepszy niż ten mijający!

Pozdrawiamy

Zespół BGK