Informujemy, że 1 lipca 2020 r. w życie wchodzą zmiany w Taryfie opłat i prowizji za czynności bankowe wykonywane w Banku Gospodarstwa Krajowego na rzecz przedsiębiorców oraz innych klientów instytucjonalnych. Prosimy o zapoznanie się z wykazem najważniejszych zmian, dostępnym pod tym linkiem

Zgodnie z obowiązującymi regulaminami, Posiadacz rachunku/Posiadacz karty ma prawo do złożenia pisemnego sprzeciwu i wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni od publikacji przez bank niniejszej informacji w systemie bankowości elektronicznej lub od otrzymania informacji na wskazany w umowie adres poczty elektronicznej. Brak sprzeciwu w tym terminie oznacza akceptację wprowadzonych zmian.

W przypadku pytań lub wątpliwości, związanych z ww. zmianami, pracownicy Infolinii BGK są do Państwa dyspozycji pod numerami: 801 598 888 oraz 22 475 8888. Zachęcamy również do kontaktu z pracownikami Regionów BGK.

Pliki do pobrania